- Przy odbiorze towaru klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki oraz jej zgodność z dokumentami przewozowymi lub innymi załączonymi dokumentami.
- Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu bądź zawartości przesyłki zaleca się aby zostały opisane w protokole lub na liście przewozowym w obecności kuriera i przez niego podpisane.
- Przy odbiorze zaleca się sprawdzić czy paleta/przesyłka nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń widocznych gołym okiem tj. zerwanej folii, nie jest przechylona itp.
- Jeśli stan wizualny palety/przesyłki nie budzi zastrzeżeń to klient powinien żądać umieszczenia na liście przewozowym adnotacji "Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia, nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń".
- Jeśli stan przesyłki budzi zastrzeżenia Kupujący powinien powiadomić Sprzedawcę niezwłocznie, w jak najkrótszym terminie. Może przy tym skorzystać z poniższego formularza reklamacyjnego.
- Sprzedawca w celu rzetelnego rozpatrzenia reklamacji może wnioskować do kupującego o zdjęcia uszkodzonego towaru, kopii listu przewozowego oraz innych danych pozwalających rozpatrzyć reklamację.
- Prosimy pamiętać iż zdjęcia mogą być wyświetlane w innej kolorystyce, odcieniu oraz nasyceniu barwami w zależności od używanego typu monitora. Nasze zdjęcia produktowe zostały wykonane w określonych, specjalistycznych warunkach oświetleniowych, które w normalnych warunkach użytkowania mogą być niemożliwe do odtworzenia, co może determinować różnice pomiędzy wyglądem realnym produktów a prezentowanymi zdjęciami w naszym serwisie.
Bezpłatna prezentacja w domu