Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia należy umieścić wszystkie wybrane produkty w koszyku.
Ceny transportu wyliczane są automatycznie przez system w zależności od zamówionego towaru.
- Transporty są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Nie umawiamy transportów na konkretną godzinę.
- Dostawy są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL, Fedex, Poczty Polskiej
- Przed dostawą kurier kontaktuje się z klientem telefonicznie, w przypadku braku kontaktu próba dostarczenia następuje następnego dnia.
- Odbierając przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, czy nie ma jakichkolwiek uszkodzeń.
WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU!
- W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub pudełka nie zostały uderzone a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.
- Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia“.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych towaru lub niezgodności przesyłki z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu szkody.
Prosimy zwracać szczególną uwagę na uszkodzenia i wgniecenia opakowania. Jeśli jakiekolwiek wgniecenia są widoczne prosimy o zaznaczenie w protokole szkody opcji "TAK" oraz poczynienie stosownej adnotacji na liście przewozowym w obecności kierowcy oraz złożyć do sklepu vitalmed-24.pl zgłoszenie, wypełniając formularz reklamacyjny, w zakładce reklamacje.
Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania (co wynika z regulaminów firm spedycyjnych).
ODBIÓR OSOBISTY
Zamówiony towar mogą Państwo również odebrać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu odbioru.
Nasz sklep znajduje się pod adresem:
VITAL MED Sklep medyczny i wypożyczalnia sprzętu
os. Ogrody 29 (budynek poradni NZOZ "Rodzina")
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski